Osallistun runotorstaihin.

 

Hengen hedelmä taas on rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensä hillitseminen. (Gal 5:22)<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Minäkö?

 

tuo kohta minun pitäisi muistaa,

liian usein tekoni raiteilta luistaa,

minusta pitäisi loistaa rakkaus,

useimmiten hedelmäni on mätä pakkaus,

pahin aseeni on oma kieleni,

sillä tuon julki sairaan mieleni,

olethan kärsivällinen ystävä hyvä,

minun haavani on liian syvä,

armahdathan minua,

minä yritän rakastaa sinua

 

Edit klo 16:58:

 

Minäkö?

 

tuo kohta minun pitäisi muistaa,

liian usein tekoni raiteilta luistaa,

minusta pitäisi loistaa rakkaus,

useimmiten hedelmäni on mätä pakkaus,

pahin aseeni on oma kieleni,

sillä tuon julki sairaan mieleni,

olethan kärsivällinen ystävä hyvä,

minun haavani on liian syvä,

armahdathan minua,

yritän rakastaa sinua